Moia prva objava slik x)

Četrtek, 12.februar.2009 si bom vtisnila v spomin kot prvi dan na blogu oz prvi javni objavi mojih fotk ;)
Še en prijeten dan s soncem je naokoli seveda ni šlo mimo fotografij. Včeraj sem prvič uporabila svoj novi fotoaparat in posnela nekaj zanimivih fotk naj vam povem da sem čisti začetnik v fotografiranju in bi prosila čim več komentarjev ,kritik ali nasvetov za fotografiranje. Prilagam nekaj slik ki sem jih posnela tekom včerejšnjega in danajšnjega dne :) Obljubljam da bo naslednja objava veliko bol podobna dnevniku. Lep pozdrav !



Roža

Pikica

Me.


Slika namenjena profesorju Lukatu x) dont ask why



He was my guardian angel he protected me and hugged me when I cryed .
(ostal je le še pepel in spomin na tiste poletne noči)


"my song"

your guardian angel by The Red Jumpsuit Apparatus


2 komentarji:

annnzii pravi ...

Lepe slike. =]

Katja pravi ...

Haha, tista za Lukca, huda! :)

by the way: The Red Jumpsuit Apparatus - My Guardian Angel je res kul komad. ^^

Objavite komentar