Kavica , srčk in lep sončn dan ..

Nism pesnica , niti pisateljica, pa tud dobrga smisla za pisanje nimam .. sam useen sm se odločila da neki nouga umalam kle ... ker je biu dans tko lep sončn dan sm se odločla da zun spijem eno kavico pol pa peljem Timija na sprehod .. sonce je tko toplo svetilo da sem si misla .. če ni to najlepši dan kar sm jih letos vidla haha x) na šetni je ratal dost slik pa tud skrivnostn srčk v šalci za kterga sm si misla tole že nemore bit po na klučju tko lpo ... le kai mi bo usoda prnesla sm si misla.. upam na najbolše .. No ker že kle čepim pred računalnikom in poslušam men fuul hud komad se počutm bajno .. chetam z raznimi ludmi dost nouga zvem da lah trcjalm nasledn dan al se kregam clo po msnju damn smešn zgleda ko pizdiš pred ekranom on pa tih pa sam neki piska skos.. te prime da bi ga čez okn vrgu .. ker mam lepe misli dans in se počutm ko nek hipy, ki ma rad use po vrst rečem lah sam to : ko pa prideš ti se neboo mi razjasniii x) by Vlado Kreslin - Z Goričkega v Piran
Folk zj bodo naprej slike govorile namest mene :

Popoldanska kavica ;)

Roses



Moi bambi sick :(

0 komentarji:

Objavite komentar